Katherine O'Doherty Jensen

Katherine O'Doherty Jensen

Lektor emeritus


  1. Udgivet

    Actual and potential development of consumer demand on the organic food market in Europe

    Jensen, Katherine O'Doherty, Denver, Sigrid & Zanolic, R., 2011, I: N J A S Wageningen Journal of Life Sciences. 58, 3-4, s. 79-84 6 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  2. Udgivet

    Authenticity and fraud: information to retailers regarding control og quality and safety in organic production chains

    Elzakker, B. V., Neuendorff, J., Torjusen, H., Jensen, Katherine O'Doherty & Brandt, K., 2005, University of Newcastle upon Tyne

    Publikation: AndetAndet bidragFormidling

  3. Udgivet

    Consumer acceptance of the New Nordic Diet. An exploratory study

    Micheelsen, A., Holm, Lotte & Jensen, Katherine O'Doherty, 2013, I: Appetite. 70, s. 14-21 8 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Consumer perspectives on phytoestrogens: some considerations when undertaking consumer studies on phytoestrogens

    Stafleu, A., Weegh, M. J. O. D. & Jensen, Katherine O'Doherty, 2004, Zeist: Food and Chemical Risk Analysis. 30 s. (TNO report; Nr. V5885).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogUndervisning

  5. Udgivet

    Consumption of organic foods from a life history perspective: an explorative study among Danish consumers

    Lund, Thomas Bøker & Jensen, Katherine O'Doherty, 2008, Copenhagen: Department of Human Nutrition, University of Copenhagen. 64 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  6. Udgivet
  7. Udgivet

    Distributionsformens betydning for troværdigheden af økologiske fødevarer

    Jensen, Katherine O'Doherty, 2006, FØJO II - Forskning i økologisk jordbrug og økologiske fødevaresystemer 2000-2005. Sørensen, L. S. & Andreasen, C. B. (red.). Forskningscenter for Økologisk Jordbrug og Fødevaresystemer, s. 136-139 4 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til rapportForskning

  8. Udgivet

    European consumers' conceptions of organic food: a review of available research

    Torjusen, H., Sangstad, L., Jensen, Katherine O'Doherty & Kjærnes, U., 2004, Oslo: National Institute for Consumer Research. 205 s. (Professional Report; Nr. No. 4).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogUndervisning

  9. Udgivet

    Framework for understanding misleading information in daily shopping

    Clement, J., Andersen, M. S. & Jensen, Katherine O'Doherty, 2012, I: Qualitative Market Research. 15, 2, s. 110-127 18 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    Fødevareindustriens forbandelse: dårligt image blokerer for milliardpotentiale

    Jensen, Katherine O'Doherty, 2005, I: Mandag Morgen. 32, s. 10-14 5 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Forrige 1 2 3 4 Næste

ID: 4237502