Laura Mørch Andersen

Laura Mørch Andersen

Lektor

Medlem af:


    1. 2005
    2. Udgivet

      Information provision, consumer perceptions and values: the case of organic foods

      Wier, M., Andersen, Laura Mørch & Millock, K., 2005, Environment, Information and Consumer Behaviour. London: Edward Elgar Publishing, s. 161-178

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    3. 2007
    4. Udgivet

      Miljømærkning og forbrugernes adfærd

      Andersen, Laura Mørch, Bjørner, T. B. & Hansen, Lars Gårn, 2007, Miljøvurdering på økonomisk vis. Halsnæs, K., Andersen, P. & Larsen, A. (red.). Djøf Forlag, s. 187-206 20 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisning

    5. 2008
    6. Hvorfor køber forbrugerne økologi.

      Jensen, K., Lund, T. B., Andersen, Laura Mørch, Christensen, V. T., Krarup, S., Christensen, T., Denver, S., Bossen, H., Hindborg, H., Roland, T. & Øllgaard, G., 2008, Udvikling, vækst og integritet i den danske økologisektor. Alrøe, H. F. & Halberg, N. (red.). s. 91-130 39 s. 2

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    7. Udgivet

      Information Provision to Consumers as an Instrument of Environmental Regulation

      Andersen, Laura Mørch, 2008, Department of Economics, University of Copenhagen. 165 s. (PhD Series; Nr. 130).

      Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

    8. The character of demand in mature organic food markets: Great Britain and Denmark compared

      Wier, M., Jensen, K. O., Andersen, Laura Mørch & Millock, K., 2008, I: Food Policy. 33, 5, s. 406-421 16 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    9. Information som virkemiddel: Effekt og effektivitet

      Andersen, Laura Mørch, sep. 2008, I: Samfundsøkonomen. 2008, 4, s. 21-24 4 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    10. 2009
    11. Udgivet

      Oplysning eller en kamp om "det rigtige liv"?

      Andersen, Laura Mørch, Hansen, Lars Gårn, Jakobsen, A. & Smed, Sinne, 2009, I: Samfundsøkonomen. 4, s. 37-42 6 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    12. 2010
    13. Udgivet

      Animal welfare and eggs: cheap talk or money on the counter?

      Andersen, Laura Mørch, 2010, Institute of Food and Resource Economics, University of Copenhagen, 28 s. (FOI Working Paper; Nr. 2010/6).

      Publikation: Working paperForskning

    14. Udgivet

      Disentangling purchasing motives from socio-demographic differences: the case of organic milk

      Andersen, Laura Mørch, 2010, Institute of Food and Resource Economics, University of Copenhagen, 34 s. (FOI Working Paper; Nr. 2010/5).

      Publikation: Working paperForskning

    15. Udgivet

      Maintaining symmetry of simulated likelihood functions

      Andersen, Laura Mørch, 2010, Institute of Food and Resource Economics, University of Copenhagen, 29 s. (FOI Working Paper; Nr. 2010/16).

      Publikation: Working paperForskning

    Forrige 1 2 3 4 5 Næste

    ID: 10179278