Laura Mørch Andersen

Laura Mørch Andersen

Lektor

Medlem af:


    1. 2008
    2. Information som virkemiddel: Effekt og effektivitet

      Andersen, Laura Mørch, sep. 2008, I: Samfundsøkonomen. 2008, 4, s. 21-24 4 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    3. Hvorfor køber forbrugerne økologi.

      Jensen, K., Lund, T. B., Andersen, Laura Mørch, Christensen, V. T., Krarup, S., Christensen, T., Denver, S., Bossen, H., Hindborg, H., Roland, T. & Øllgaard, G., 2008, Udvikling, vækst og integritet i den danske økologisektor. Alrøe, H. F. & Halberg, N. (red.). s. 91-130 39 s. 2

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    4. Udgivet

      Information Provision to Consumers as an Instrument of Environmental Regulation

      Andersen, Laura Mørch, 2008, Department of Economics, University of Copenhagen. 165 s. (PhD Series; Nr. 130).

      Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

    5. The character of demand in mature organic food markets: Great Britain and Denmark compared

      Wier, M., Jensen, K. O., Andersen, Laura Mørch & Millock, K., 2008, I: Food Policy. 33, 5, s. 406-421 16 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    ID: 10179278