Laura Mørch Andersen
Lektor
ORCID: 0000-0001-8763-1670
Hvorfor køber forbrugerne økologi.
Jensen, K., Lund, T. B., Andersen, Laura Mørch, Christensen, V. T., Krarup, S., Christensen, T., Denver, S., Bossen, H., Hindborg, H., Roland, T. & Øllgaard, G., 2008, Udvikling, vækst og integritet i den danske økologisektor. Alrøe, H. F. & Halberg, N. (red.). s. 91-130 39 s. 2Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
- Udgivet
Information Provision to Consumers as an Instrument of Environmental Regulation
Andersen, Laura Mørch, 2008, Department of Economics, University of Copenhagen. 165 s. (PhD Series; Nr. 130).Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Ph.d.-afhandling › Forskning
Information som virkemiddel: Effekt og effektivitet
Andersen, Laura Mørch, sep. 2008, I: Samfundsøkonomen. 2008, 4, s. 21-24 4 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
The character of demand in mature organic food markets: Great Britain and Denmark compared
Wier, M., Jensen, K. O., Andersen, Laura Mørch & Millock, K., 2008, I: Food Policy. 33, 5, s. 406-421 16 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 10179278
Flest downloads
-
1299
downloads
Obtaining reliable likelihood ratio tests from simulated likelihood functions
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
1142
downloads
Information Provision to Consumers as an Instrument of Environmental Regulation
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Ph.d.-afhandling › Forskning
Udgivet -
1077
downloads
What is it Consumers really want and why?
Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning
Udgivet