Tillid og viden øger salget af økologi
Research output: Contribution to journal › Comment/debate › Communication
Standard
Tillid og viden øger salget af økologi. / Smed, Sinne; Andersen, Laura Mørch.
In: Økologi & Erhverv, Vol. 33, No. 524, 2013, p. 17.Research output: Contribution to journal › Comment/debate › Communication
Harvard
APA
Vancouver
Author
Bibtex
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Tillid og viden øger salget af økologi
AU - Smed, Sinne
AU - Andersen, Laura Mørch
PY - 2013
Y1 - 2013
N2 - Forbrugere, der kender Ø-mærkets begrænsninger, køber mere økologi. Samtidig øger tillid til producenterne og til statens kontrol salget. Derfor bør forbrugeren informeres om både hvad Ø-mærket indeholder og hvad det ikke indeholder.
AB - Forbrugere, der kender Ø-mærkets begrænsninger, køber mere økologi. Samtidig øger tillid til producenterne og til statens kontrol salget. Derfor bør forbrugeren informeres om både hvad Ø-mærket indeholder og hvad det ikke indeholder.
M3 - Kommentar/debat
VL - 33
SP - 17
JO - Oekologi & Erhverv
JF - Oekologi & Erhverv
SN - 1904-1586
IS - 524
ER -
ID: 59352539