From Fragmentation to Congruence: Designing an Interdisciplinary Project Course
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Undervisning › fagfællebedømt
Dokumenter
- Fragmentation_to_Congruence_2015
Accepteret manuskript, 79,7 KB, PDF-dokument
Originalsprog | Engelsk |
---|---|
Titel | Improving University Science Teaching and Learning : Pedagogical Projects 2015 |
Antal sider | 8 |
Udgivelsessted | København |
Forlag | Department of Science Education, Faculty of Science, University of Copenhagen |
Publikationsdato | 2016 |
Sider | 297-304 |
Kapitel | 24 |
Status | Udgivet - 2016 |
Navn | Improving University Science Teaching and Learning - Pedagogical Projects |
---|---|
Nummer | 1-2 |
Vol/bind | 8 |
ISSN | 1904-2000 |
Links
- https://www.ind.ku.dk/publikationer/up_projekter/2015-8/PedagogicalProjects2015.pdf
Forlagets udgivne version
Antal downloads er baseret på statistik fra Google Scholar og www.ku.dk
Ingen data tilgængelig
ID: 173812979