Det kinesiske fødevaremarked: barrierer for udenlandske virksomheder
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning
Standard
Det kinesiske fødevaremarked : barrierer for udenlandske virksomheder. / Chang, Yu-Ling; Hansen, Henning Otte.
I: Tidsskrift for Landoekonomi, Bind 201, Nr. 1, 2015, s. 17-22.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning
Harvard
APA
Vancouver
Author
Bibtex
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Det kinesiske fødevaremarked
T2 - barrierer for udenlandske virksomheder
AU - Chang, Yu-Ling
AU - Hansen, Henning Otte
PY - 2015
Y1 - 2015
N2 - Det kinesiske fødevaremarked er attraktivt for mange udenlandske virksomheder, men ofte besværligt at trænge ind på. Det skyldes mange forhold, men der er tre vigtige årsager, som bliver belyst i denne artikel, nemlig store regionale forskelle, risikoen for kopiering af varemærker samt betydningen af personlige netværk.
AB - Det kinesiske fødevaremarked er attraktivt for mange udenlandske virksomheder, men ofte besværligt at trænge ind på. Det skyldes mange forhold, men der er tre vigtige årsager, som bliver belyst i denne artikel, nemlig store regionale forskelle, risikoen for kopiering af varemærker samt betydningen af personlige netværk.
M3 - Tidsskriftartikel
VL - 201
SP - 17
EP - 22
JO - Tidsskrift for Landoekonomi
JF - Tidsskrift for Landoekonomi
SN - 0040-7119
IS - 1
ER -
ID: 143350569