Hvordan bliver studerende aktive i fjernundervisning? brug af en trinvis, struktureret model til fremme af interaktion og læring

Research output: Contribution to journalJournal articleCommunication

Standard

Hvordan bliver studerende aktive i fjernundervisning? brug af en trinvis, struktureret model til fremme af interaktion og læring. / Monty, Anita; Olsen, Carsten Smith.

In: Tidsskrift for Universiteternes efter- og videreuddannelse, No. 8, 2006.

Research output: Contribution to journalJournal articleCommunication

Harvard

Monty, A & Olsen, CS 2006, 'Hvordan bliver studerende aktive i fjernundervisning? brug af en trinvis, struktureret model til fremme af interaktion og læring', Tidsskrift for Universiteternes efter- og videreuddannelse, no. 8.

APA

Monty, A., & Olsen, C. S. (2006). Hvordan bliver studerende aktive i fjernundervisning? brug af en trinvis, struktureret model til fremme af interaktion og læring. Tidsskrift for Universiteternes efter- og videreuddannelse, (8).

Vancouver

Monty A, Olsen CS. Hvordan bliver studerende aktive i fjernundervisning? brug af en trinvis, struktureret model til fremme af interaktion og læring. Tidsskrift for Universiteternes efter- og videreuddannelse. 2006;(8).

Author

Monty, Anita ; Olsen, Carsten Smith. / Hvordan bliver studerende aktive i fjernundervisning? brug af en trinvis, struktureret model til fremme af interaktion og læring. In: Tidsskrift for Universiteternes efter- og videreuddannelse. 2006 ; No. 8.

Bibtex

@article{92da8f20a1c111ddb6ae000ea68e967b,
title = "Hvordan bliver studerende aktive i fjernundervisning?: brug af en trinvis, struktureret model til fremme af interaktion og l{\ae}ring",
author = "Anita Monty and Olsen, {Carsten Smith}",
year = "2006",
language = "Dansk",
journal = "Tidsskrift for Universiteternes efter- og videreuddannelse",
issn = "1603-5518",
publisher = "Universiteternes efter- og videreuddannelse",
number = "8",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Hvordan bliver studerende aktive i fjernundervisning?

T2 - brug af en trinvis, struktureret model til fremme af interaktion og læring

AU - Monty, Anita

AU - Olsen, Carsten Smith

PY - 2006

Y1 - 2006

M3 - Tidsskriftartikel

JO - Tidsskrift for Universiteternes efter- og videreuddannelse

JF - Tidsskrift for Universiteternes efter- og videreuddannelse

SN - 1603-5518

IS - 8

ER -

ID: 8048283