Hvordan bliver studerende aktive i fjernundervisning? brug af en trinvis, struktureret model til fremme af interaktion og læring
Research output: Contribution to journal › Journal article › Communication
Standard
Hvordan bliver studerende aktive i fjernundervisning? brug af en trinvis, struktureret model til fremme af interaktion og læring. / Monty, Anita; Olsen, Carsten Smith.
In: Tidsskrift for Universiteternes efter- og videreuddannelse, No. 8, 2006.Research output: Contribution to journal › Journal article › Communication
Harvard
Monty, A & Olsen, CS 2006, 'Hvordan bliver studerende aktive i fjernundervisning? brug af en trinvis, struktureret model til fremme af interaktion og læring', Tidsskrift for Universiteternes efter- og videreuddannelse, no. 8.
APA
Monty, A., & Olsen, C. S. (2006). Hvordan bliver studerende aktive i fjernundervisning? brug af en trinvis, struktureret model til fremme af interaktion og læring. Tidsskrift for Universiteternes efter- og videreuddannelse, (8).
Vancouver
Monty A, Olsen CS. Hvordan bliver studerende aktive i fjernundervisning? brug af en trinvis, struktureret model til fremme af interaktion og læring. Tidsskrift for Universiteternes efter- og videreuddannelse. 2006;(8).
Author
Bibtex
@article{92da8f20a1c111ddb6ae000ea68e967b,
title = "Hvordan bliver studerende aktive i fjernundervisning?: brug af en trinvis, struktureret model til fremme af interaktion og l{\ae}ring",
author = "Anita Monty and Olsen, {Carsten Smith}",
year = "2006",
language = "Dansk",
journal = "Tidsskrift for Universiteternes efter- og videreuddannelse",
issn = "1603-5518",
publisher = "Universiteternes efter- og videreuddannelse",
number = "8",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Hvordan bliver studerende aktive i fjernundervisning?
T2 - brug af en trinvis, struktureret model til fremme af interaktion og læring
AU - Monty, Anita
AU - Olsen, Carsten Smith
PY - 2006
Y1 - 2006
M3 - Tidsskriftartikel
JO - Tidsskrift for Universiteternes efter- og videreuddannelse
JF - Tidsskrift for Universiteternes efter- og videreuddannelse
SN - 1603-5518
IS - 8
ER -
ID: 8048283