Hvem skal vi satse på i kampagnerne?

Research output: Contribution to journalComment/debateCommunication

Standard

Hvem skal vi satse på i kampagnerne? / Smed, Sinne.

In: Økologi & Erhverv, No. 469, 2010.

Research output: Contribution to journalComment/debateCommunication

Harvard

Smed, S 2010, 'Hvem skal vi satse på i kampagnerne?', Økologi & Erhverv, no. 469. <http://www.icrofs.dk/Sider/Publikationer/pdf/klummer/Klumme_469.pdf>

APA

Smed, S. (2010). Hvem skal vi satse på i kampagnerne? Økologi & Erhverv, (469). http://www.icrofs.dk/Sider/Publikationer/pdf/klummer/Klumme_469.pdf

Vancouver

Smed S. Hvem skal vi satse på i kampagnerne? Økologi & Erhverv. 2010;(469).

Author

Smed, Sinne. / Hvem skal vi satse på i kampagnerne?. In: Økologi & Erhverv. 2010 ; No. 469.

Bibtex

@article{c1e1f003e7ea47459e138482e2026938,
title = "Hvem skal vi satse p{\aa} i kampagnerne?",
author = "Sinne Smed",
year = "2010",
language = "Dansk",
journal = "Oekologi & Erhverv",
issn = "1904-1586",
publisher = "{\O}kologisk Landsforening",
number = "469",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Hvem skal vi satse på i kampagnerne?

AU - Smed, Sinne

PY - 2010

Y1 - 2010

M3 - Kommentar/debat

JO - Oekologi & Erhverv

JF - Oekologi & Erhverv

SN - 1904-1586

IS - 469

ER -

ID: 33052930