Mads Paludan Goddiksen
Adjunkt
Sektion for Forbrug, Bioetik og Regulering
Rolighedsvej 25, 1958 Frederiksberg C, Bygning C, 3. sal, Bygning: 3.106A
- 2012
Nano-explanations: What are they and why would it be nice to know?
Goddiksen, Mads Paludan (Foredragsholder)mar. 2012Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Identifying explanations without a presupposed definition
Goddiksen, Mads Paludan (Oplægsholder)23 mar. 2012Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Collaboration and Authorship
Goddiksen, Mads Paludan (Foredragsholder)17 dec. 2012 → 19 dec. 2012Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
- 2013
Interdisciplinarity Education and Explanation
Goddiksen, Mads Paludan (Foredragsholder)15 apr. 2013Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Studying differences in explanations across scientific disciplines: An empirical approach
Goddiksen, Mads Paludan (Foredragsholder)18 apr. 2013 → 20 apr. 2013Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Interdisciplinarity and explanation
Goddiksen, Mads Paludan (Oplægsholder)20 jun. 2013Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
- 2014
Learning to Integrate: The Role of HPSS in Interdisciplinary Science Programs
Goddiksen, Mads Paludan (Oplægsholder)31 jan. 2014Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
- 2015
Forskning om forskning
Goddiksen, Mads Paludan (Foredragsholder)11 apr. 2015Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
- 2016
Forskning om forskning
Goddiksen, Mads Paludan (Foredragsholder)9 apr. 2016Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Justifying and Assessing Scientific Results: An Introduction to Scientific Methodology
Goddiksen, Mads Paludan (Foredragsholder)23 sep. 2016Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
ID: 164257456
Flest downloads
-
49
downloads
A Blended Learning Approach to Philosophy of Science Teaching
Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning