Laura Mørch Andersen
Lektor
ORCID: 0000-0001-8763-1670
1 - 3 ud af 3Pr. side: 10
- 2013
- Udgivet
Tillid og viden øger salget af økologi
Smed, Sinne & Andersen, Laura Mørch, 2013, I: Økologi & Erhverv. 33, 524, s. 17 1 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Kommentar/debat › Formidling
- 2011
- Udgivet
Udviklingen i det økologiske forbrug
Andersen, Laura Mørch & Lund, Thomas Bøker, 2011, Økologiske fødevarer – hvor bevæger forbrugerne sig hen?. Tveit, G. & Sandøe, P. (red.). Center for Bioetik og Risikovurdering, s. 29-46 18 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Formidling
- Udgivet
Økologiske forbrugere i Danmark - hvem er de?
Lund, Thomas Bøker, Jensen, Katherine O'Doherty & Andersen, Laura Mørch, 2011, Økologiske fødevarer – hvor bevæger forbrugerne sig hen?. Tveit, G. & Sandøe, P. (red.). Center for Bioetik og Risikovurdering, s. 13-26 14 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Formidling
ID: 10179278
Flest downloads
-
1297
downloads
Obtaining reliable likelihood ratio tests from simulated likelihood functions
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
1138
downloads
Information Provision to Consumers as an Instrument of Environmental Regulation
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Ph.d.-afhandling › Forskning
Udgivet -
1076
downloads
What is it Consumers really want and why?
Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning
Udgivet