Det kinesiske fødevaremarked: barrierer for udenlandske virksomheder

Research output: Contribution to journalJournal articleResearch

Standard

Det kinesiske fødevaremarked : barrierer for udenlandske virksomheder. / Chang, Yu-Ling; Hansen, Henning Otte.

In: Tidsskrift for Landoekonomi, Vol. 201, No. 1, 2015, p. 17-22.

Research output: Contribution to journalJournal articleResearch

Harvard

Chang, Y-L & Hansen, HO 2015, 'Det kinesiske fødevaremarked: barrierer for udenlandske virksomheder', Tidsskrift for Landoekonomi, vol. 201, no. 1, pp. 17-22.

APA

Chang, Y-L., & Hansen, H. O. (2015). Det kinesiske fødevaremarked: barrierer for udenlandske virksomheder. Tidsskrift for Landoekonomi, 201(1), 17-22.

Vancouver

Chang Y-L, Hansen HO. Det kinesiske fødevaremarked: barrierer for udenlandske virksomheder. Tidsskrift for Landoekonomi. 2015;201(1):17-22.

Author

Chang, Yu-Ling ; Hansen, Henning Otte. / Det kinesiske fødevaremarked : barrierer for udenlandske virksomheder. In: Tidsskrift for Landoekonomi. 2015 ; Vol. 201, No. 1. pp. 17-22.

Bibtex

@article{e966aa3f347147bf96a468e9b7d2756e,
title = "Det kinesiske f{\o}devaremarked: barrierer for udenlandske virksomheder",
abstract = "Det kinesiske f{\o}devaremarked er attraktivt for mange udenlandske virksomheder, men ofte besv{\ae}rligt at tr{\ae}nge ind p{\aa}. Det skyldes mange forhold, men der er tre vigtige {\aa}rsager, som bliver belyst i denne artikel, nemlig store regionale forskelle, risikoen for kopiering af varem{\ae}rker samt betydningen af personlige netv{\ae}rk.",
author = "Yu-Ling Chang and Hansen, {Henning Otte}",
year = "2015",
language = "Dansk",
volume = "201",
pages = "17--22",
journal = "Tidsskrift for Landoekonomi",
issn = "0040-7119",
number = "1",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Det kinesiske fødevaremarked

T2 - barrierer for udenlandske virksomheder

AU - Chang, Yu-Ling

AU - Hansen, Henning Otte

PY - 2015

Y1 - 2015

N2 - Det kinesiske fødevaremarked er attraktivt for mange udenlandske virksomheder, men ofte besværligt at trænge ind på. Det skyldes mange forhold, men der er tre vigtige årsager, som bliver belyst i denne artikel, nemlig store regionale forskelle, risikoen for kopiering af varemærker samt betydningen af personlige netværk.

AB - Det kinesiske fødevaremarked er attraktivt for mange udenlandske virksomheder, men ofte besværligt at trænge ind på. Det skyldes mange forhold, men der er tre vigtige årsager, som bliver belyst i denne artikel, nemlig store regionale forskelle, risikoen for kopiering af varemærker samt betydningen af personlige netværk.

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 201

SP - 17

EP - 22

JO - Tidsskrift for Landoekonomi

JF - Tidsskrift for Landoekonomi

SN - 0040-7119

IS - 1

ER -

ID: 143350569