Katherine O'Doherty Jensen
Lektor emeritus
Sektion for Forbrug, Bioetik og Regulering
Rolighedsvej 23, 1958 Frederiksberg C
- Udgivet
Actual and potential development of consumer demand on the organic food market in Europe
Jensen, Katherine O'Doherty, Denver, Sigrid & Zanolic, R., 2011, I: N J A S Wageningen Journal of Life Sciences. 58, 3-4, s. 79-84 6 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Authenticity and fraud: information to retailers regarding control og quality and safety in organic production chains
Elzakker, B. V., Neuendorff, J., Torjusen, H., Jensen, Katherine O'Doherty & Brandt, K., 2005, University of Newcastle upon TynePublikation: Andet › Andet bidrag › Formidling
- Udgivet
Consumer acceptance of the New Nordic Diet. An exploratory study
Micheelsen, A., Holm, Lotte & Jensen, Katherine O'Doherty, 2013, I: Appetite. 70, s. 14-21 8 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Consumer perspectives on phytoestrogens: some considerations when undertaking consumer studies on phytoestrogens
Stafleu, A., Weegh, M. J. O. D. & Jensen, Katherine O'Doherty, 2004, Zeist: Food and Chemical Risk Analysis. 30 s. (TNO report; Nr. V5885).Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Undervisning
- Udgivet
Consumption of organic foods from a life history perspective: an explorative study among Danish consumers
Lund, Thomas Bøker & Jensen, Katherine O'Doherty, 2008, Copenhagen: Department of Human Nutrition, University of Copenhagen. 64 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
- Udgivet
Det direkte salg af økologiske fødevarer i Danmark: en arbejdsrapport vedrørende den første fase i en kvalitativ forbrugerundersøgelse
Odgaard, P. D. & Jensen, Katherine O'Doherty, 2003, 30 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
- Udgivet
Distributionsformens betydning for troværdigheden af økologiske fødevarer
Jensen, Katherine O'Doherty, 2006, FØJO II - Forskning i økologisk jordbrug og økologiske fødevaresystemer 2000-2005. Sørensen, L. S. & Andreasen, C. B. (red.). Forskningscenter for Økologisk Jordbrug og Fødevaresystemer, s. 136-139 4 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til rapport › Forskning
- Udgivet
European consumers' conceptions of organic food: a review of available research
Torjusen, H., Sangstad, L., Jensen, Katherine O'Doherty & Kjærnes, U., 2004, Oslo: National Institute for Consumer Research. 205 s. (Professional Report; Nr. No. 4).Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Undervisning
- Udgivet
Framework for understanding misleading information in daily shopping
Clement, J., Andersen, M. S. & Jensen, Katherine O'Doherty, 2012, I: Qualitative Market Research. 15, 2, s. 110-127 18 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Fødevareindustriens forbandelse: dårligt image blokerer for milliardpotentiale
Jensen, Katherine O'Doherty, 2005, I: Mandag Morgen. 32, s. 10-14 5 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
ID: 4237502
Flest downloads
-
2206
downloads
The Contribution of Cognitive Semantics to the Development of Sociological Theory of Food Culture and Food Practices
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Ph.d.-afhandling › Forskning
Udgivet -
183
downloads
Sociological aspects of meat in meals: Cultural impacts and meal patterns
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning
Udgivet -
12
downloads
Actual and potential development of consumer demand on the organic food market in Europe
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet