Katherine O'Doherty Jensen

Katherine O'Doherty Jensen

Lektor emeritus


  1. 2016
  2. Udgivet

    Performative metaphor in cultural practices

    Jensen, Katherine O'Doherty, 2016, Meaning, mind and communication : explorations in cognitive semiotics. Zlatev, J., Sonesson, G. & Konderak, P. (red.). Peter Lang, s. 363-377 15 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  3. 2014
  4. Udgivet

    Living with the New Nordic Diet

    Micheelsen, A., Holm, Lotte & Jensen, Katherine O'Doherty, 2014, I : British Food Journal. 116, 8, s. 1247-1258 12 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  5. 2013
  6. Udgivet

    Svar til Claus Meyer: Der er væsentlige barrierer for ny nordisk hverdagsmad

    Holm, Lotte & Jensen, Katherine O'Doherty, 29 aug. 2013, I : Politiken. s. 8 1 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - Kommentar/debatFormidling

  7. Udgivet

    Consumer acceptance of the New Nordic Diet. An exploratory study

    Micheelsen, A., Holm, Lotte & Jensen, Katherine O'Doherty, 2013, I : Appetite. 70, s. 14-21 8 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  8. Udgivet

    The emergence of diverse organic consumers: does a mature market undermine the search for alternative products?

    Lund, Thomas Bøker, Andersen, Laura Mørch & Jensen, Katherine O'Doherty, 2013, I : Sociologia Ruralis. 53, 4, s. 454–478 25 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  9. 2012
  10. Udgivet

    Framework for understanding misleading information in daily shopping

    Clement, J., Andersen, M. S. & Jensen, Katherine O'Doherty, 2012, I : Qualitative Market Research. 15, 2, s. 110-127 18 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  11. Udgivet

    Hvad er "rigtig" mad?

    Jensen, Katherine O'Doherty, 2012, Mad, mennesker og måltider: samfundsvidenskabelige perspektiver. Holm, L. & Kristensen, S. T. (red.). 2. udgave udg. København: Munksgaard , s. 145-156 12 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisning

  12. Udgivet

    Mad og identitet

    Jensen, Katherine O'Doherty, 2012, Mad, mennesker og måltider: samfundsvidenskabelige perspektiver. Holm, L. & Kristensen, S. T. (red.). 2. udgave udg. København: Munksgaard , s. 335-346 12 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisning

  13. Udgivet

    The emergence of diverse organic consumers: who are they and how do they shape demand?

    Lund, Thomas Bøker, Andersen, Laura Mørch & Jensen, Katherine O'Doherty, 2012, Frederiksberg: Institute of Food and Resource Economics, University of Copenhagen, s. 1-30, 30 s. (FOI Working Paper; Nr. 2012/5).

    Publikation: Working paperForskning

  14. Udgivet

    The stability and instability of organic expenditures in Denmark, Great Britain, and Italy

    Denver, Sigrid, Christensen, Tove, Jensen, Jørgen Dejgård & Jensen, Katherine O'Doherty, 2012, I : Journal of International Food & Agribusiness Marketing. 24, 1, s. 47-65 19 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 4 Næste

ID: 4237502